loading...
حجه الابلاغ
منوی وبلاگ

سجاد سحرخوان بازدید : 403 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)
معماي غدير

بركه اي هستم از آب آسمان

دلپذير و رهنماي مردمان

درشمارش حرفهايم شش بود

كشف آن با سعي وبا كوشش بود

اولين حرفم بود آغاز غار

حرف دوم پنجم از پروردگار

حرف سوم شد شروع يا علي

نسبتي نزديك دارم با علي

چهارمين حرفم شد آغاز رسول

عده اي كردند حرفم را قبول

پنجمين حرفم شروع خانه است

دشمن من هر بت وبتخانه است

حرف پايانم شدآغاز مدد

درمسير قل هو الله احد

پس بگو حالا به من من چيستم

غير از اينهايي كه گفتم نيستم

                                                                                تهيه كننده :(روحاني مقدم)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مهم ترین عامل شکستن بیعت مردم بعد از غدیر چه بوده؟
    مهم ترین عامل فاجعه بزرگ منا چیست؟
    پیوندهای روزانه
    وبلاگ نویسی



    آمار گیر وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 2,184
  • بازدید کلی : 49,968
  • تولیدات وبلاگ

    روز شمار غدیر